مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تعداد یک هزار نفر از جوانان هلال‌احمر استان با برپایی ۳۲ پست ثابت و ۷ پست سیار در قالب طرح ملی ایمنی و نجات مسافران نوروزی نیز شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت : در طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی 1500 نفر از جوانان و امدادگران این جمعیت خدمات رسانی می‌کنند.

وی بیان داشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز درمانگاه‌های سیار و موقت نوروزی برپا می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بتوانیم به بیش از 5 میلیون مسافر نوروزی خدمات‌رسانی کنیم.

خدادای افزود: درمانگاه ویژه‌راهیان نور در فکه و دهلاویه با 6 پزشک، 10 پرستار و 12 امدادگر به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: در پست‌های سه‌گانه آبادان، خرمشهر و اندیمشک داوطلب یاران امداد و نجات به همراه پزشکان داوطلب با استقرار در این مبادی مسافران و بیماران  را به‌صورت سرپایی ویزیت می‌کنند.

وی گفت: در حوزه امداد و نجات 20 پست ثابت، 22 پست موقت  570 امدادگر، 42 آمبولانس، 30 خودروی امدادی و 15 خودروی نجات، 5 دستگاه موتورلانس و 7 موتورسیکلت امدادی در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی  شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

خدمات رسانی به مسافران نوروزی 

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.