مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: بیش از ۸۴ هزار نفر از افراد حادثه دیده طی ۱۰ ماه گذشته از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان  افزود: از ابتدای سال جاری تا آخر دی‌ماه 995 مورد حادثه در استان خوزستان رخ داد که در این حوادث بیش از 84 هزار نفر از افراد سانحه دیده از خدمات امدادی هلال‌احمر استان بهره‌مند شدند و به 84 هزار نفر از مصدومان نیز امدادرسانی شد.

وی بیان کرد: ۹۲۶ نفر در این حوادث توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر نجات پیدا کردند که ۷۹۴ نفر به بیمارستان منتقل و ۱۳۲ نفر هم به‌صورت سرپایی توسط امدادگران درمان شدند.

خدادادی گفت: بیش از 11 هزار نفر از کسانی که در حوادث مختلف دچار آسیب شده بودند نیز با توجه به شرایط خاص آب و هوایی توسط امدادگران هلال‌احمر اسکان داده شدند که بیشترین تصادفات در این بازه در محور شادگان- اهواز با 32 مورد- بهبهان- گچساران با 31 مورد و اهواز- مشراگه با 28 مورد رخ داد.

خدادادی بیان کرد:  بیشترین مصدومیت در محور بهبهان - گچساران با 88 نفر مجروح و محور شادگان- اهواز 75 نفر مجروح جاده‌ای بود و بیشترین انتقالی توسط امدادگران هلال‌احمر توسط پایگاه امداد و نجات بین‌شهری دارخوین با 45 نفر و پایگاه امداد و نجات بین‌شهری شهید محمود کاری بهبهان 44 نفر صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: 10 هزار و 242 نفر نیروی عملیاتی و امدادگر در قالب 1875 تیم عملیاتی به همراه 1854 دستگاه آمبولانس به این حوادث اعزام شدند.

انتهای پیام/م

خدمت رسانی هلال احمر به 84 هزار حادثه دیده در 10 ماهه نخست امسال

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.