استاندار خوزستان گفت: در سال ۹۷ برای تقویت زیرساخت‌ها و خدمات‌رسانی به راهیان نور تلاش می‌کنیم تا انتقال  تاریخ بهتر و با حجم بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: وظیفه ما انتقال ایثار، جوانمردی‌ها و رشادت‌هایی است که در  طول 8 سال دفاع مقدس در راه اسلام و انقلاب توسط رزمندگان اسلام رخ داده است.

وی افزود: وظیفه نسل گذشته ایثار و فداکارهایی بود که انجام دادند و در حال حاضر ما وظیفه داریم که ارتباط بین‌نسلی ایجاد کنیم تا آنچه صورت گرفته و در تاریخ بشری کم‌نظیر یا بی‌نظیر بوده به نسل جدید منتقل شود. اگر نسل جوان ما مطلع شوند که چه پدران بزرگی داشتند جهت حفظ و گسترش این فرهنگ تلاش می‌کنند.

شریعتی عنوان کرد: باید نسل جدید از آنچه انجام شده، آگاه شوند. همچنین باید جوانان رسالتی را که بر دوش دارند احساس کنند و گسترش فرهنگ از خودگذشتگی جز با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی میسر نمی‌شود.

وی گفت: جنگ‌های بسیار کوچک‌تری در کشورهای دیگر اتفاق افتاده اما در حال انتقال رشادت‌های سربازانشان به نسل‌های بعدی هستند تا حس دفاع از کشور را به نسل‌های بعدی منتقل کنند. کار عظیمی که توسط رزمندگان اسلام انجام شده نه تنها برای دفاع از خاک بلکه برای دفاع از اسلام و دفاع از انقلاب انجام شد و ما نیز تلاش می‌کنیم آنچه بر عهده ما است، انجام شود.

استاندار خوزستان در پایان از همه کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی که کاروان‌های راهیان نور را مدیریت می‌کنند تشکر کرد.

انتهای پیام/م

تلاش برای تقویت خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.