ولایتی گفت: آمریکایی و صهیونیست‌ها می‌خواهند کشورهای اسلامی را تجزیه و تضعیف کنند، سال ۸۲ تا جنوب بیروت آمدند.
 
آمریکا و صهیونیست‎‌ قصد تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی را دارند/ مقاومت در تهران، بغداد و دمشق اجازه موفقیت به غربی‌ها ندادبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد در دیدار با جمال عبدالله رئیس هیئت علمی دانشگاه دمشق که عصر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد با بیان اینکه نقش اساتید دانشگاه بسیار مهم است؛ گفت: روشنفکران ضرورت مقاومت را برای مردم روشن می‌کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره مقاومت سوریه اظهار کرد: بیش از ۷ سال از مقاومت گذشت و زمان نشان داد حق با مردم بوده است.
 
وی درباره وضعیت سوریه گفت: این کشور را با لیبی مقایسه کنید آن هم کشوری مسلمان بود اما هر گروهی مانند غارتگران وارد آن کشور شدند و اموال آنها مانند نفت را غارت کردند.

ولایتی ادامه داد: شرق و غرب و مرکز لیبی را حکومت های مختلف اداره می‌کنند و آنها را هزار سال به عقب برگردانند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره آمریکا و صهیونیست‌ها، گفت: آنها می‌خواهند کشورهای اسلامی و مردم مسلمان را تضعیف کنند و اموال آنها را به غارت ببرند.

شاهد دست درازی آمریکایی‌ها در طول تاریخ بوده‌ایم

وی ادامه داد: در تاریخ دیدیم که با سودان و سومالی چه کردند و به نفت آنها دست درازی کردند و خواستند غرب و شرق آنجا را تصرف کنند و همین بلا را سر افغانستان آوردند و در عراق هم خواستند انجام دهند اما موفق نشدند.

ولایتی با اشاره به آمریکایی و صهیونیست‌ها گفت: در صدر این گروه، آمریکایی‌ها قرار دارند و می‌خواهند کشورهای اسلامی را تجزیه کنند سال ۸۲ تا جنوب بیروت آمدند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل درباره جبهه مقاومت اظهار کرد: مجموع مقاومت که از تهران و بغداد و دمشق آغاز می‌شود اجازه نداد دولت های غربی موفق شوند و تمامی کشورهای جهان می‌دانند که ایران نقش موثر و تعین کننده‌ای  در منطقه دارد.

وی با اشاره به سوره اظهار کرد: شرق و غرب سوریه یکی است و تا زمانی که دولت سوریه از ما بخواهد برای حفظ استقلال او در این کشور خواهیم ماند.

خواب آشفته کشورهای غربی تعبیری نخواهد داشت

ولایتی با بیان اینکه جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد یک وجب از خاک سوریه جدا شود گفت:حمایت ایران و جبهه مقاوت سبب عصبانیت دولت آمریکا شده است و به همین دلیل می‌گویند ایران باید از منطقه خارج شود اما از سوی جبهه مقاومت به آمریکایی‌ها هشدار می‌دهیم تا قبل ازآنکه خسارت بیشتری متحمل نشده‌اند شرق فرات را ترک کنند.

 

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به عملکرد ترامپ گفت: او از بین رفتنی است  اما سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی بر جای خواهند ماند؛ امیدواریم که کشور لیبی از شرّ شیاطین استکبار خلاص شود و دست سعودی‌ها و صهیونیست‌ها از سر مردم یمن کنده شود و مردم یمن به آزادی برسند سرنوشت تمام کشورهای منطقه به یکدیگر وابسته است و دشمنان می‌خواهند که کشورهای منطقه را از یکدیگر جدا کنند اما این خواب آشفته آنها هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار