مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از واگذاری سه هزار متر مربع از زمین‌های این منطقه به منظور احداث ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز به شرکت گاز استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد مهدی رودباری؛ مدیر املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: زمین‌های واگذار شده به شرکت گاز در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، رودبار جنوب و قلعه گنج به منظور احداث ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز به قیمت منطقه‌ای ۲ هزار و ۱۲ میلیون ریال به این شرکت واگذار شد.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در اجرای ماده ۱۱ قانون زمین شهری و همچنین در راستای بهره مندی شهروندان این منطقه به سوخت‌های پاک و گاز طبیعی اقدام به واگذاری اراضی در شهر ستان‌های جنوبی کرده است.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با بیان اینکه استفاده از انرژی‌های پاک یک اصل مهم در توسعه پایدار شهری و منطقه‌ای به شمار می‌رود اظهار داشت: امیدواریم با واگذاری این زمین‌ها و ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز بتوان هرچه سریعتر نسبت به اجرای کامل شبکه گاز در راستای رفاه شهروندان و بهره مندی از منابع اقدام کرد.
انتهای پیام /ی

ساخت ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز در جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار