رئیس شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت:هجوم مردم به سمت جایگاه‌های سوخت به علت شایعاتی است که در فضای مجازی نشر داده شد و از مردم تقاضا داریم به این شایعات توجه نکنند.

احمد سالاری فر رئیس شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:شب گذشته ۲۲ نفتکش در جایگاه‌های سوخت جیرفت و عنبرآباد تخلیه شد.

وی با بیان اینکه سوخت جایگاه‌های دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد از ۳۱ شهریور تا ۷۲ ساعت تامین شده بود و دچار هیچ گونه کمبودی نبودیم افزود: هجوم مردم به سمت جایگاه‌های سوخت به علت شایعاتی است که در فضای مجازی نشر داده شد و از مردم تقاضا داریم به این شایعات توجه نکنند.

سالاری فر تصریح کرد:سوخت تمامی جایگاه‌های بنزین جیرفت و عنبرآباد در وضعیت مطلوب است بجز جایگاه سوخت خیابان کشاورزی که به علت خرابی نفتکش پذیرش ندارد و در حال تعمیر است و در اولین زمان ممکن مشکل این جایگاه هم مرتفع می‌شود.

احمد سالاری فر گفت:به طور معمول یک جایگاه سوخت در جیرفت روزانه ۵ هزار لیتر سوخت به وسایل نقلیه عرضه می‌کرد، اما طی چند روز گذشته به علت توجه مردم به شایعات و هجوم به سمت جایگاه سوخت ۶۵ هزار لیتر بنزین عرضه کرده است.

رئیس شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: مردم سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه خود را تامین کردند و جایگاه‌های سوخت این دو شهرستان در حال حاضر در وضعیت عادی و حتی خالی از مراجعه کننده می‌باشد.
انتهای پیام/ی

توجه مردم به شایعات و هجوم به سمت جایگاه سوخت

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.