استاندار خراسان رضوی گفت: با حمایت‌های دولت و حضور موثر خیران، در مجموع سال گذشته، ۲۷ هزار نفر از مدد جویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، توانمند شدند.

توانمندی ۲۷ هزار نفر از مدد جویان استان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی گفت: در کنار ظرفیت سازی برای حمایت از خانوار‌های بی بضاعت و قشر‌های آسیب پذیر جامعه؛ جریان حمایت و توانمند سازی مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از قبیل: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با جدیت دنبال می‌شود.

رشیدیان با اشاره به مشارکت ۲۰ میلیارد تومانی خیران در حوزه نگهداری و رسیدگی به معلولان ذهنی و حرکتی در استان، افزود: اعتماد مردم و خیران به این گونه نهاد‌ها بالاترین سرمایه است چرا که ساماندهی این امور بدون مشارکت بخش‌های غیر دولتی امکان پذیر نیست.

استاندار خراسان رضوی پیام حضور خود و سایر مسئولان در مراکزی از این قبیل را توجه دادن همگان به حضور و حمایت از موسسات خیریه عنوان کرد و از تمامی خیران، تولیدکنندگان و صاحبان کالا خواست در تامین مایحتاج آن‌ها مساعدت و همراهی داشته باشند.

وی ادامه داد: در کار‌های خیر کمیت مهم نیست بلکه باید حس کمک به هم نوع تقویت و نگاه مهربانانه ترویج شود به ویژه در شرایط جنگ اقتصادی امروز که دشمن فشار به قشر‌های آسیب پذیر و اختلاف در مسئولان را به عنوان یک راهبرد دنبال می‌کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در چنین موقعیتی یه طور حتم بیشترین فشار به قشر‌های متوسط و ضعیف وارد می‌شود که همگان در این شرایط رسالتی دارند که باید آن را شناخت و به آن عمل کنند.

رشیدیان، تدبیر صحیح جامعه در این جنگ اقتصادی و حمایت از قشر‌های آسیب پذیر که بیشترین فشار به آنان وارد می‌شود را از جمله مهمترین رسالت‌ها در این حوزه برشمرد.

وی افزود: وظیفه و رسالت کارگزاران به عنوان دستگاه‌های دولتی، تلاش برای حفظ و حراست از عزت و سربلندی ملت، سرمایه ها، تولید و اشتغال است و در این میان مشارکت خیران در حمایت از مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی تعیین کننده است.

انتهای پیام//ف. ن.
 
 
 

حمایت از قشر‌های آسیب پذیر مهم‌ترین رسالت امروز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار