مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان گفت: دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش این نهاد چشم انتظار کمک خیران هستند.

دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در انتظار حمایت خیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا هنرمند، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان با بیان اینکه یک هزار و ۶۱۰ دانش‌آموز و دانشجو در مقاطع و سطوح مختلف تحصیلی تحت پوشش این نهاد قرار دارند بیان داشت: لذا این افراد برای شروع سال تحصیلی جدید چشم انتظار یاری و کمک مردم و خیران هستند.

وی خدماتی نظیر کمک هزینه تحصیل، تهیه اقلام مورد نیاز تحصیل، شهریه، کلاس های تقویتی و برگزاری اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی را از جمله خدماتی عنوان کرد که این تعداد دانش آموز و دانشجو از آن بهره مند می شوند.

هنرمند تصریح کرد: علاوه بر رفع نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، دانش آموزان بی بضاعت در مدارس نیز شناسایی و به آن ها کمک هایی ارائه می گردد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان، کمک به خانواده ‌های نیازمند برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان را یکی از اهداف کمیته امداد امام (ره) عنوان کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت: علاوه بر رفع نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، دانش آموزان بی بضاعت در مدارس نیز شناسایی و به آن ها کمک هایی ارائه می شود.

انتهای پیام/گ

باز شدن چتر حمایت خیران بر سر نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.