نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد خط مقدم در خدمت به مردم و در راس، اقشار نیازمندی است که پناهی جز خدا ندارند و به این نهاد پناه آورده اند.

کمیته امداد خط مقدم خدمت به مردم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی این نهاد را خط مقدم خدمت به مردم و پاسخگو به آن‌ها دانست و گفت: این نهاد به مردمی که پناهی جز خداوند ندارند، خدمت ارائه می‌کند.

حجت الاسلام نصراله پژمان فر، با بیان اینکه خوشبختانه کمیته امداد به خوبی به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد افزود: مهمترین کار در این نهاد خدمت کردن به نیازمندان و رفع مشکلات آن‌ها است که خداوند زمینه و شرایط آن را فقط برای کارکنان کمیته امداد فراهم آورده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: درشرایط بحرانی اقتصادی کنونی که بیشترین فشار را اقشار ضعیف متحمل می‌شوند باید رسیدگی مناسب و به جا صورت گیرد.

پژمان فر با اشاره به اینکه فقر زمینه ساز عدم آرامش روحی و روانی در افراد است افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در مواجهه با فقرا و نیازمندان که در شرایط سختی قرار دارند باید با سعه صدر بیشتری ارائه خدمت کرد.

وی ایجاد نوسانات اقتصادی در کشور را محصول بی تدبیری خواند و افزود: فعالیت و کار‌های ما باید به گونه‌ای باشد تا از آن سوء برداشت نشود و کم کاری‌های آن به پای نظام گذاشته نشود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایطی فراهم شده تا مدیران دستگاه‌های کم کار در انظار عمومی به مردم پاسخ دهند افزود: با دستگاه ها، نهادها، ادارات و اصناف جلسات و نشست‌های دوطرفه‌ای را برگزار می‌کنیم تا صحبت‌های دستگاه‌ها شنیده و درخواست‌های مردمی اعلام و پاسخ داده شود.

وی با اعلام اینکه وضعیت فقر در سراسر کشور به صورت یکنواخت در حال حرکت است گفت: وضعیت مشهد با سایر شهر‌ها و استان‌های کشور تفاوتی ندارد فقط وجه تمایز آن با سایر نقاط در زائرپذیر بودن است که علاوه بر مجاوران باید به زائران نیز خدمات ارائه شود.

وی برنامه مجلس شورای اسلامی در شرایط اقتصادی کنونی برای اقشار ضعیف را تصویب لایحه‌ای مبنی بر حمایت از مددجویان دستگاه‌های خدماتی و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد.

پژمان فر تصریح کرد: دو طرح ساماندهی مراکز خیریه‌ای باهدف حمایت از افراد نیازمند توسط یک مرکز و حمایت از افراد بیشتر، جز پیشنهادات بنده برای تسکین مشکلات نیازمندان در شرایط کنونی بوده است.

انتهای پیام//ف. ح

مهمترین کار در کمیته امداد خدمت کردن به نیازمندان


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار