اولین تصاویر در دست گوشی Nokia X7 منتشر شد

اخیرا تصاویر در دست گوشی Nokia X7 توسط یکی از کاربران فاش شده است که احتمالا واقعی بودن آن زیاد است.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ ام دی گلوبال اخیرا مانور بسیار زیادی بر روی گوشی Nokia X7 خود می‌دهد و قصد دارد این محصول را با تبلیغات زیاد رونمایی و عرضه کند. مسئولان این شرکت عقیده دارند که گوشی Nokia X7 یکی از بهترین محصولات بالارده اچ ام دی گلوبال خواهد بود.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از Nokia X7 توسط اچ ام دی گلوبال منتشر نشده است، گمانه زنی ها بر این است که این محصول یک پرچمدار بالارده باشد، اما به تازگی مشخصات احتمالی این محصول فاش شده است.

بر این اساس گوشی نوکیا ایکس 7  مجهز به یک نمایشگر 6.1 اینچی با کیفیت تصویر 1080 در 2246 است. درباره پردازنده این محصول نیز باید گفت که تراشه Snapdragon 710 به عوان هسته مرکزی آن فعالیت خواهد کرد و از همین رو می‌توان گوشی جدید اچ ام دی گلوبال را یک محصول قدرتمند نامید.

درباره مشخصات سخت افزاری Nokia X7 نیز گفته می‌شود که به صورت دو نسخه مجزا عرضه خواهد شد. نسخه اول مجهز به حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی است و نسخه دوم مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی خواهد بود. با این حال به تازگی تصاویر در دستی از گوشی Nokia X7 منتشر شده است که صرفا پنل پشتی این محصول را نمایش می‌دهد؛ و اطلاعاتی از پنل جلویی و صفحه نمایش به کاربر ارائه نمی‌دهد از همین رو نمی‌توان مطمئن بود که آیا به طراحی ناچ مجهز خواهد بود یا خیر.

گفتنی است؛ احتمال دارد مسئولان اچ ام دی گلوبال به جای نام Nokia X7 از اسم Nokia 7.1 Plus در هنگام عرضه این محصول استفاده نمایند و همچنین لازم به ذکر است که این گوشی برای رونمایی در 24 مهرماه سال جاری برنامه ریزی شده است.

در ادامه تصویر در دست گوشی هوشمند Nokia X7 را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: چگونه حافظه تلفن‌همراه خود را خالی کنیم؟ + آموزش تصویری


انتهای پیام/

اولین تصاویر در دست گوشی Nokia 7.1 Plus را ببینید +عکس

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار