فرمانده تیپ حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: شبیه سازی عملیات والفجر 6 از فردا شب در محل پارک جنگلی چغاسبز ایلام برای عموم مردم برگزار می شود.

آغاز شبیه سازی عملیات والفجر 6 در پارک چغاسبز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سردار عبدالله موسی بیگی فرمانده تیپ حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام عنوان کرد: شبیه سازی عملیات والفجر 6 شامل بخش هایی چون آتش و حرکت، تک به مواضع دشمن، پشتیبانی، فرماندهی عملیات و ادوات، حرکت نیروهای پیاده و آتش و انفجار است.

وی اظهار کرد: شبیه سازی این عملیات توسط گردان های رزمی و پشتیبانی سپاه استان ایلام برگزار می شود و در این عملیات وقایع و رویدادهای واقعی و اصلی حدث شده در آن به نمایش گذاشته می شود.

سردار موسی بیگی ادامه داد: شبیه سازی این عملیات با توجه به انفجار و آتش با رعایت اصول ایمنی برگزار می شود و اقشار علاقمند می توانند در شب های چهارشنبه وپنجشنبه از ساعت 20 تا 22 برای تماشای این برنامه به پارک جنگلی چغاسبز مراجعه کنند.
وی در خصوص انتخاب عملیات ها برای شبیه سازی اضافه کرد: شبیه سازی عملیات های مختلف ابلاغی و انتخابی از سوی مرکز هستند وهمه استان ها در هفته گرامیداشت دفاع مقدس یک عملیات را بازسازی می کنند.

انتهای پیام/ د

شبیه سازی عملیات والفجر 6

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.