فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت:در طول هفته دفاع مقدس بیش از 70 ویژه برنامه با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، ولایت مداری، در شهرستان دهلران برگزار خواهد شد.

برگزاری 70 ویژه برنامه با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در شهرستان دهلرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام   :سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از 70 ویژه برنامه با هدف حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، ولایت مداری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خوباوری دینی و ملی در شهرستان دهلران برگزار خواهد شد.

 آبدونی اضافه کرد: ملت غیور و شجاع ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و تنها با سلاح ایمان و اعتقاد به الله و پایبندی به آرمان های انقلاب و امام راحل که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) است توانستند از این میدان بزرگ سربلند و پیروز بیرون آیند.

وی، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، اعزام گروهدهای جهادی و پزشکی به مناطق محروم، افتتاح دو باب مسجد در روستاهای ابوغویر و عین صوله، طرح گشت های محله محور، یادواره شهدا، نمایشگاه عکس با جلوه پایداری، کلاس های بصیرتی و اردوهای جهادیرا از جمله مهمترین ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

 

انتهای پیام/با

برگزاری 70 ویژه برنامه در طول هفته دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.