استخدام‌های شهرداری شیراز تنها از طریق آزمون انجام می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نیرو‌های شهرداری شیراز باید از طریق پذیرش در آزمون و مصاحبه مشغول به‌کار شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالرزاق موسوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز در این کمیسیون بررسی شده و هدف از این طرح جلوگیری از انتصابات بدون ضابطه و ممانعت از ایجاد رانت در قرارداد‌ها و معاملاتی شهرداری شیراز است.

وی بر بکارگیری نیرو‌های شهرداری بر اساس اصول و منافع مردم تاکید و بیان کرد: دغدغه اعضای این کمیسیون این موضوع است که کسی با تضییع حقوق دیگران در شهرداری بکارگرفته نشود.

موسوی ادامه داد: مقرر شد کمیته‌ای متشکل از حوزه حقوقی، برنامه ریزی و مالی شهرداری شیراز تشکیل شود و به بررسی کارشناسی این طرح بپردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: طرح عمرانی حریم سبز کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق مالکینی که املاک آن‌ها در مسیر این طرح واقع شده نیز در جلسه امروز این کمیسیون مطرح و مقرر شد این طرح در کارگروه تخصصی بررسی و نتایج حاصله به کمیسیون ارائه شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی طرح مدیریت و نگهداری مجموعه‌ها و باغ‌های تاریخی شهرداری شیراز نیز در دستورکار این کمیسیون قرار گرفت.

موسوی اظهار داشت: براساس این طرح باغ‌های تاریخی دلگشا و جهان نما باید به صورت هیات امنایی که اعضای آن متشکل از نماینده‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و حوزه برنامه ریزی شهرداری است اداره شود.
انتهای پیام/ر

نیرو‌های شهرداری شیراز از طریق پذیرش در آزمون مشغول به فعالیت شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.