رییس کمیسیون گردشگری و زیارت از برپایی شهر غذا در شیراز در آینده نزدیک خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سولماز دهقانی رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز گفت: با توجه به اینکه خیابان غذا به عنوان جاذبه گردشگری برخی کشور‌ها و شهر‌های بزرگ جهان به شمار می‌آید، ایجاد خیابان غذا در شیراز در دستور کار کمیسیون گردشگری شورای این شهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وجود اغذیه فروشی‌های سیار در شیراز، افزون بر عدم رعایت بهداشت، موجب به وجود آمدن مشکلات ترافیکی و نازیبایی جلوه بصری شهر شیراز شده است.

دهقانی با اشاره به ضرورت جمع آوری و ساماندهی این اغذیه فروشی ها، ادامه داد: برای ساماندهی این مراکز، کارگروهی متشکل از معاونت خدمات شهری، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تشکیل شده تا به برنامه ریزی و طراحی خیابان غذا بپردازند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: پس از بررسی‌های نتایج این کارگروه، شهر غذا در آینده نزدیک در یکی از خیابان‌های شیراز به عنوان آزمایشی ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: این لایحه پس از بررسی‌های کارشناسی برای تصویب به صحن علنی شورا شهر ارایه می‌شود.

دهقانی، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بررسی لایحه برگزاری نخستین جشنواره پیکر تراشی شیراز در دستور کار کمیسیون گردشگری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آثار برگزیده هنرمندان برای ارایه در این جشنوار، از سوی متخصصان شناخته شده حوزه هنر و پیکرتراشی مورد قضاوت و داوری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ر

راه اندازی خیابان غذا در شیراز

برچسب ها: شورای شهر ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار