فارس با مدیران سالخورده راه به سوی توسعه نمی‌برد/استاندار فارس، بازگشت جوانان به عرصه مدیریت استان را فراهم کند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شیراز و استان فارس با وجود مدیران پیر و سالخورده نمی‌تواند راهی به توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمدرضا دستغیب در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: حضور جوانان با استعداد‌های شگرف و روحیه‌ای خلاقانه، همواره یاوران صدیق دین و مذهب و البته رمز پیروزی انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است، اما همین جوانان به بهانه‌های مختلف از عرصه مدیریت بازمانده اند.

وی افزود: اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی برای پایان دادن به فعالیت مدیران بازنشسته درخور ستایش است و باید با قدرت لازم این طرح پیگیری و اجرا شود.

دستغیب ادامه داد: در دو دهه اخیر به واسطه برخی تفکرات نا صواب، سکان کشتی مدیریت کشور در دستان مدیران بعضاً از کار افتاده و نوعی ناکارآمدی، بی رمقی و سختی بر بدنه مدریت کشور حاکم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: بازگرداندن عرصه مدیریت کشور به دوران باشکوه نیازمند توجه به استعداد‌های جوانان خلاق و ریسک پذیر است.

وی با گلایه از وضعیت هرم سنی بالای مدیریت استان و کلان شهرشیراز گفت: استاندار فارس باید پیش از اجرای قانون منع فعالیت بازنشستگان، زمینه رابرای بازگشت جوانان به عرصه مدیریت استان فراهم کنند.

دستغیب تاکید کرد: با شناختی که از جوانان استان دارم مطمئنم خیل جوانان توانمند، خلاق و تحصیلکرده می‌توانند زمینه ساز برنامه ریزی توسعه و تاب دادن به حرکت استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و نقش جوانان در پیروزی انقلاب و جنگ ۸ ساله نیز بیان کرد: از شهردار شیراز میخواهم در انتصابات به جوان سازی بدنه مدیریت شهرداری توجه خاص نشان دهد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.