میزان مراجعه کنندگان مصدوم ناشی از حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان در پنج ماه منتهی به مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان کردستان، در پنج ماه منتهی به مرداد امسال، سه هزار و ۳۷۰ نفر به علت حوادث رانندگی مصدوم و برای معاینه به مراکز پزشکی قانونی کردستان مراجعه کردند.

از کل مصدومان حوادث رانندگی این مدت ۲ هزار و ۴۲۴ نفر مرد و ۹۴۶ نفر زن بودند این در حالیست که از کل مصدومان حوادث رانندگی مدت مشابه سال قبل، ۲ هزار و ۲۱۱ نفر مرد و ۸۳۱ نفر زن بودند.

در پنج ماه منتهی به مردادماه امسال نیز ۱۸ نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند در حالیکه فوت شدگان سوء مصرف مواد مخدر در مدت مشابه سال قبل ۱۴ نفر بود.

هر ۱۸ نفر فوت شدگان مصرف مواد مخدر در پنج ماهه امسال مرد بودند در حالیکه از کل فوت شدگان مصرف مواد مخدر مدت مشابه سال قبل ۱۳ نفر مرد و یک نفر هم زن بودند.

در پنج ماه منتهی به مرداد پزشکی قانونی کردستان، پنج هزار و ۲۵۸ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به چهار هزار و ۹۸۶ نفر مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی داشته است.

از کل مراجعه کنندگان به دلیل نزاع سه هزار و ۸۵۶ نفر مرد و یک هزار و ۴۰۲ نفر زن بودند این در حالیست که از کل مراجعه کنندگان مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۶۹۳ نفر مرد و یک هزار و ۲۹۳ نفر زن بودند.

انتهای پیام/م

رشد ۵ درصدی مراجعین نزاع به پزشکی قانونی کردستان

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.