جشن آغازسال تحصیلی جدید در مدارس سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور دانش آموزان ، والدین  و همچنین مسئولان برگزار شد.

بوی کتاب  و مهر در مدارس کهگیلویه وبویراحمدپیچیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  بوی مهر،بوی مهربانی،بوی کتاب و کیف همراه با شور و شوق دانش آموزان صبح امروز در مدارس سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد پیچید.
 
پوشیدن کیف و کفش نو و داشتن شاخه گلی در دست همراه با لبخند زیبایی مهر ماه و آغاز عروس فصل ها را برای دانش آموزان دو چندان کرده است.
 
مدرسه ها امروز میزبان دانش آموزان و معلمانی هستند که پس از سه ماه استراحت امروز با تمام انرژی سر کلاس درس حضور پیدا می کنند تا سال تحصیلی جدید را با توکل بر خداوند و آرزوی ساخت ایرانی آباد آغاز کنند.
 
به گفته مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در سال تحصیلی جدید 150 هزار و 300 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش، بزرگسالان، آموزش از راه دور، غیرانتفاعی و پیش دبستانی در این استان راهی کلاس  درس می شوند.
هادی زارع پور اظهار داشت: این تعداد دانش آموز در سه هزار و17 آموزشگاه در 13 شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل خواهند کرد.
 
انتهای پیام/غ

بازگشایی مدارس در کهگیلویه وبویراحمد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.