سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: تأمین امنیت غذایی و سلامت مردم نیازمند ترویج و فرهنگ سازی برای تولید محصولات سالم کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در هشتاد و چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، گفت: امنیت غذایی باتوجه به نقشی که در سلامت مردم دارد بسیار مهم است و کار اصلی نهاد‌های ذیربط بایستی در حوزه ترویج و فرهنگ سازی برای تولید محصولات سالم کشاورزی باشد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مدیریت جهادی و عملکرد در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: باید از توانمندی بخش خصوصی در حوزه تأمین امنیت غذایی استفاده شود و نبایستی طرح‌های سلامت و امنیت غذایی وابسته به منابع مالی شود که در شرایط کنونی فشار‌ها بر دولت را افزایش دهد.

در این جلسه در خصوص مسأله سگ‌های ولگرد نیز بنا به درخواست مدیر کل دامپزشکی استان کرمان مبنی بر معضلات جدی استان در این حوزه، تصمیم گیری و مصوب شد تا کمیته مقابله با سگ‌های ولگرد با مسئولیت مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری تشکیل و ظرف مدت یک ماه اقدامات لازم را برای مقابله با گسترش سگ‌های ولگرد انجام دهند.
انتهای پیام/ی

مقابله با گسترش سگ‌های ولگرد در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار