سرپرست استانداری کرمان در جمع سران طوایف استان؛

حرکت در تامین امنیت باید به توسعه ختم شود

سرپرست استانداری کرمان گفت: حرکتی که در تامین امنیت در استان شروع شده باید به سمت توسعه بیشتر پیش برود.

حرکت در تامین امنیت باید به توسعه ختم شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فدایی سرپرست استانداری ضمن تشکر از قوه قضاییه جهت اجرای این میثاق نامه گفت: ما بدون امنیت نمی‌توانیم زندگی خوبی داشته باشیم و امیدواریم با استمرار و دوام این میثاق نامه شاهد امنیت پایدار باشیم.

وی با اشاره به اینکه این همکاری در زمینه امنیت ایجاد شده باید مداوم باشد افزود: شاخص‌های توسعه در جنوب باید ارتقا پیدا کند، چون نسبت به متوسط کشوری پایین است و کمبود‌ها باید جبران شود و این با همکاری دولت و مردم امکان پذیر است.

فدایی با اعلام اینکه وظیفه دولت فراهم کردن زیر بنا‌های توسعه است افزود: در زمینه راه مشکل عمده‌ای نداریم راه‌های روستایی ۷۵ درصد آسفالت شده و در بعضی از راه‌ها تعریض شده است بحث تولید برق نیز مطلوب است و فاز دوم نیروگاه کهنوج در دست اجراست.

سرپرست استاندار ی کرمان گفت:متاسفانه در تامین آب عقب هستیم و در حوزه گاز مشکلات به زودی حل شود.

فدایی تصریح کرد: کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند طرح‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف اجرایی کنند.

وی افزود:پروژه‌های بزرگی در منطقه با مشارکت معین‌های اقتصادی در حال اجرا هستند و فرمانداران به جد پیگیر این مسئله باشند.

سرپرست استانداری کرمان گفت: کاری که دولت میتواند انجام دهد صدور مجوز و تامین منابع مالی است در بخش صدور مجوز یک یا دو هفته زمان می‌برد و در تامین منابع مالی بحث تسهیلات است که در منطقه به خوبی استفاده نشده است واین نشان می‌دهد که باید همکاری مشترک بین دولت و مردم بیشتر و توجه بیشتری به آن شود.

وی تصریح کرد: ما مصمم هستیم وقت بگذاریم که مشکلات را حل کنیم این حرکتی که شروع شده برای تامین امنیت باید به سمت توسعه پیش رود.

انتهای پیام/ح

توسعه هدف نهایی تامین امنیت در استان است

برچسب ها: اخبارسیاسی ، امنیت ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.