درپی غیبت رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی در جلسه شورای عالی استان‌ها، اعضای شورای عالی استان‌ها این غیبت را بی‌احترامی خواندند و نسبت به آن اعتراض کردند.

اعتراض شدیداللحن اعضای شورای عالی استان‌ها به غیبت مونسان در جلسهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در نهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که صبح امروز(پنجشنبه) برگزار شد، علی ‌اصغر مونسان رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی علی‌رغم هماهنگی‌های قبلی حضور پیدا نکرد.

الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در واکنش به عدم حضور مونسان در این جلسه که از قبل هماهنگی‌های آن صورت گرفته بود، گفت: متأسفانه تنها نیم ساعت قبل از شروع جلسه به ما خبر داده بودند که او امکان حضور در جلسه را ندارد.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: اگر قرار بود که او در جلسه حضور پیدا نکند، بهتر بود 24 ساعت قبل این موضوع را به ما اطلاع می‌دادند تا برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

الویری با بیان اینکه ما از یک هفته قبل نسبت به حضور آقای مونسان در این جلسه برنامه ریزی کردیم، تصریح کرد: جلسات شورای عالی استان‌ها طبق پروتکل پیش بینی شده برگزار می‌شود و ما برای حضور رئیس سازمان گردشگری برنامه ریزی کرده بودیم.

در ادامه، محمد قانبیلی عضو دیگر شورای عالی استان‌ها در واکنش به عدم حضور مونسان، گفت: عدم حضور معاون رئیس جمهور در این جلسه بی‌احترامی به اعضای شورای عالی استان‌ها است و من از آقای الویری می‌خواهم که نطقی که قرار بود 4 نفر از اعضاء در خصوص مشکلات استان‌شان در حوزه گردشگری مطرح کنند را لغو کنند.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران دعوت شده بود،تصریح کرد: ما حاضریم که سخنان این دوستان را گوش کنیم، اما عدم حضور مونسان تعجب‌آور است.

در پی اظهارات قانبیلی چند تن از اعضاء از نطق خود انصراف دادند و نماینده استان فارس هم ضمن انصراف، اعلام کرد: اگر مونسان برنامه‌ای دارد تا در آینده در شورا حضور یابد، من آن وقت مشکلات حوزه گردشگری بافت را بیان خواهم کرد.

در حالی که مونسان در این جلسه غیبت داشت، چندتن از معاونان او حاضر شده بودند و تاجیک به عنوان یکی از معاونان مونسان در صحن شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: برای آقای مونسان عارضه‌ای پیش آمده و امروز در بیمارستان بستری بود و پزشکان به او اجازه خروج ندادند.

وی ادامه داد: اینکه اعضا می‌گویند از یک هفته قبل هماهنگی کرده بودند که در این جلسه حضور یابند، درست نیست، چون اوایل هفته گذشته موضوع مطرح شد و هم‌اکنون آقای مونسان در بیمارستان است و اینکه آیا این موضوع به رئیس شورای عالی استان‌ها اعلام شده یا خیر را در جریان نیستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار