فرمانده انتظامی مازندران بر مدیریت و سیاست گذاری در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه با استفاده از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه قرارگاه کاهش تصادفات، بر مدیریت و سیاست گذاری در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه با استفاده از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی، تاکید کرد و گفت: طرح تابستانه پلیس از راهبردهای مهم نیروی انتظامی است.

وی افزود: یکی از محورهای مهم طرح تابستانه پلیس، برقراری نظم و انضباط ترافیکی در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی استان به ویژه در مناطق توریستی، مسافر پذیر، تفرجگاه ها و شهرهای ساحلی استان است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح تابستانه پلیس امسال با مدیریت و برنامه ریزی هدفمند و با تلاش و زحمات همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان در حوزه های مختلف اجرایی شد.

سردار میرفیضی یکی از محورهای طرح تابستانه پلیس را موضوع برخورد با تخلفات راهور و پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی برشمرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه عدم توجه به جلو بیشترین عامل حوادث رانندگی بوده، افزود: عدم رعایت حق تقدم، خستگی و خواب آلودگی و تخطی از سرعت مطمئنه از دیگر علل مهم وقوع حوادث رانندگی به شمار می رود.

انتهای پیام/ م

 استفاده از ظرفیت های سازمانی برای ارتقای فرهنگ ترافیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.