مدیر کل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کرمان گفت: 400 محدوده معدنی در شهریور امسال آزادسازی و آماده سرمایه گذاری هستند.

آزادی سازی 400 محدود معدنی برای سرمایه گذاری در کرمان حسینی نژاد مدیر کل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در 25 شهریور امسال همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح 400 محدوده معدنی در سطح 3 هزار کیلومتر مربع آزادسازی و آماده سرمایه گذاری است.

وی افزود: سرمایه گذاران از طریق سامانه کاداکستر معدنی می توانند از موقعیت ،میزان ذخیره و نوع ماده معدنی و شرایط سرمایه گذاری اطلاع پیدا کنند.

حسینی نژاد با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خام فروشی به تکمیل ارزش افزوده مواد معدنی روی آورده ایم اظهار داشت: در تکمیل زنجیره فولاد موفق شدیم تا پایان سال 97 بیش از 10 میلیون تن شمش فولاد را از 55 میلیون تن شمش تولید شده کشور در استان تولید کنیم.

مدیر کل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: تولید شمش فولاد علاوه برا اشتغال خوب در استان آماده سرمایه گذاری برای صنایع پایین دستی دراستان است.

وی با بیان اینکه در حوزه صادرات زغالسنگ و جلوگیری از تک خریدار بودن زغالسنگ استان گفت: موفق شدیم تا پایان امسال به سمت تولید وصادرات زغالسنگ حرارتی برویم و این اتفاق خوبی در حوزه زغالسنگ شد.

حسینی نژاد افزود: در بحث گردش های مالی شرکت های بزرگ و آوردن آنها به استان ها 3 شرکت بزرگ کرمان 30 هزار میلیارد تومان سالانه گردش مالی دارند تا پایان سال 97 امیدواریم30 درصد آن را به استان منتقل کنیم.

مدیر کل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه در استان کرمان 60 قلم کالا اساسی را برای تعادل بازار رصد می کنیم اظهار کرد: مشکل ما در استان تامین مواد اولیه است.


انتهای پیام/س

400 محدوده معدنی در شهریور امسال آزادسازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار