رسانه استانی با برنامه ریزی های خود در راستای رفع مشکلات و گره های موجود آمادگی دارد مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی از حیث رسانه ای را هموار نماید.

آمادگی رسانه استانی در راستای رفع مشکلات اقتصادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان  در این دیدار گفت: رسانه استانی خود را همراه با مردم و بخش های اقتصادی می داند و فارغ از هر گونه جناح بندی های سیاسی خود را ملزم به بیان مشکلات و معضلات جامعه در ابعاد مختلف می داند.


 لطیفی با اشاره به اینکه با رونق اقتصاد و بخش خصوصی ، قطعا مشکلات بیکاری در جامعه حل خواهد شد، گفت : رسانه استانی با برنامه ریزی های خود در راستای رفع مشکلات و گره های موجود آمادگی دارد مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی از حیث رسانه ای را هموار نماید.


وی بحث شعار سال را از اولویت های اصلی برنامه سازی در صداوسیما برشمرد و گفت : امیدواریم با تعامل و همدلی با اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان بتوانیم آثار و برکات خوبی در حوزه اقتصاد استان ایجاد نماییم.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان هم در این دیدار گفت : رسانه ها در دنیای امروز پتانسیل خوبی برای هدایت و جهت دهی به افکار عمومی و همچنین فرهنگ سازی دارند.

وی افزود : با این پتانسیل بالا، از رسانه استانی انتظار داریم برای کمک به تحقق شعار سال که بهبود وضع اشتغال و رونق اقتصادی کشور را به دنبال دارد همه توان و ظرفیت خود را به خدمت بگیرد و مشکلات عدیده ای که تولیدکنندگان با آن دست به گریبان هستند را پیگیری نمایند .

 جمیلی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری های خوب صداوسیمای مرکز زنجان در تولید برنامه های مشارکتی ، خواستار افزایش تعاملات با رسانه استانی شد.

انتهای پیام/ن

بررسی راهکارهای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.