مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:رسانه استانی در خدمت استان است و ما در برنامه‌ریزی‌های اجرایی و محتوایی برای کمک به ایجاد نشاط و امید در جامعه تلاش می‌کنیم.

رسانه استانی برای ایجاد نشاط و امید در جامعه تلاش می‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با بیان اینکه رسانه استانی بر اساس منش کاری و به دور از سیاسی‌کاری، خود را سرباز فرهنگی نظام در استان می‌داند، گفت:رسانه استانی در خدمت استان است و ما در برنامه‌ریزی‌های اجرایی و محتوایی برای کمک به ایجاد نشاط و امید در جامعه تلاش می‌کنیم.

 لطیفی با مهم دانستن امر سلامت در جامعه و نقش دانشگاه علوم پزشکی در تامین سلامت مردم گفت:: رسانه استانی صدا و سیما با بهره گیری از همه ظرفیت‌های خود به دنبال تحقق اهداف نظام سلامت در جامعه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه سلامت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان هم گفت: رسالت این دانشگاه، ارتقاء سطح کیفیت آموزش، خدمات بهداشتی و درمانی و فرهنگ سلامت جامعه با گسترش خدمات درمانی و بهداشتی، است.

دکتر قزلباش با بیان اینکه رسانه استانی همواره با کارکرد اطلاع رسانی، آموزشی و فرهنگسازی تاثیراتی مثبتی بر سلامت جامعه داشته است، از تعامل و همکاری مطلوب صداوسیمای مرکز زنجان با این دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان  با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.