مدیر آموزش و پرورش دزفول از برگزاری دوره ضمن خدمت مهارت‌های عمومی درس تربیت بدنی ویژه آموزگاران زن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: در راستای اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با الویت مدارس دخترانه، دوره ضمن خدمت مهارت های عمومی درس تربیت بدنی ویژه آموزگاران زن از اواخر مرداد ماه در مرکز آموزش نیروی انسانی برگزار شد.

وی افزود: این دوره به مدت 40 ساعت با ویژگی تخصصی در 2 بخش تئوری و عملی برگزار شد که بخش عملی آن با موضوع حرکات پایه و بازی های آموزشی و ... در سالن های ورزشی به مدت 3 روز اجرا گردید.

جرجانی هدف از برگزاری این دوره را کیفیت بخشی به ساعت درس تربیت بدنی در مدارس دخترانه برشمرد و بیان داشت: برای تحقق شعار «معلم شاد، دانش آموز شاد و مدرسه شاد» نیاز به یک عزم ملی است که باید تمام جامعه به ویژه طلایه داران تعلیم و تربیت مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان ساعات تربیت بدنی در مدارس را از حساس ترین تایم های آموزشی دانست و عنوان کرد: از آموزگاران و دبیران تربیت بدنی انتظار می رود تا با همکاری مدیران مدارس و فراهم آوردن امکانات مناسب و شناخت استعداد های دانش آموزان، زمینه را برای رشد و شکوفایی آنان تا رسیدن به موفقیت های ارزشمند فراهم آورند. 

انتهای پیام/م

برگزاری دوره ضمن خدمت مهارت‌های عمومی درس تریبت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.