مدیر کل امور روستایی و شورا‌های خراسان جنوبی گفت:همزمان با هفته دولت ۷۲۹ طرح روستایی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ؛خواجوی مدیر کل امور روستایی و شوراهای خراسان جنوبی گفت:همزمان با هفته دولت ۷۲۹ طرح روستایی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود:از این تعداد 305 طرح مختص دهیاری های استان است که اعتبار آن نیز به مبلغ 19 میلیارد تومان از محل ماده 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده تأمین شده است.

خواجوی با بیان اینکه از محل بهره برداری طرح های دهیاری در هفته دولت 44 هزار و 283 خانوار بهره مند می شوند،گفت:جمعیت برخوردار از این پروژه ها نیز 150 هزار و 243 نفر هستند.

مدیر کل امور روستایی و شورا‌های خراسان جنوبی افزود:عمده طرح های استان در حوزه روستایی،گازرسانی،اتصال روستاها به شبکه آب،احداث مدرسه،راه های روستایی،شبکه بهداشت و آسفالت و زیرسازی معابر است.

وی اظهار کرد:بیشترین طرح های دستگاه های اجرایی در شهرستان سرایان و بیشترین طرح های دهیاری ها در شهرستان قاینات به بهره برداری می رسد.

طبق سرشماری سال 95 خراسان جنوبی 768 هزار و 898 نفر جمعیت دارد که از این تعداد 94 هزار و 947 خانوار معادل 315 هزار و 70 نفر در روستاها ساکن هستند.
انتهای پیام/غ

بهره برداری از ۷۲۹ طرح روستایی در خراسان جنوبی 

برچسب ها: هفته دولت ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.