رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بر پایبندی دولت در قبال تعهدات و وعده‌هایی که به مردم در کردستان داده است تاکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از پروژه راه‌آهن همدان به سنندج و سد قوچم، با اشاره به اینکه تمامی اعتبارات مورد نیاز پروژه راه آهن همدان به سنندج تامین می‌شود، گفت: تا دو سال آینده ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز راه آهن همدان به سنندج تامین خواهد شد.
وی افزود: برای استملاک اراضی در مسیر این پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده و نیز ۱۵ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران بصورت نقدی در سال جاری پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اتصال استان کردستان به شبکه سراسری راه آهن کشور از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، گفت: دولت به تعهدات خود در این خصوص پایبند است و تا سنندج به شبکه‌ی ریلی وصل نشود این طرح یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را کامل و تمام نشده نمی‌دانیم.

نوبخت به اهمیت سرعت بخشی به پروژه‌های حوزه آب در استان کردستان تاکید کرد و افزود: برای تملک اراضی سد چراغ ویس سقز ۱۶ میلیارد تومان اعتبار بصورت نقدی اختصاص داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تمامی تعهدات اعتباری سفر ریاست محترم جمهوری به کردستان پرداخت شده که بخش زیادی از آن مربوط به حوزه راه و حمل و نقل بوده است.
انتهای پیام/م

سرعت بخشی به پروژه‌های حوزه آب در استان کردستان

برچسب ها: هیئت دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار