به مناسبت هفته دولت، ۲۱ طرح حوزه کشاورزی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی استان بوشهر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی استان بوشهر وجود دارد که باید از آن به خوبی بهره بگیریم.

محمد تقی منوچهری توسعه بخش کشاورزی را به عنوان یک اولویت مهم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است که در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از برخی از این طرح‌ها هستیم.

وی از افتتاح ۲۱ طرح کشاورزی استان بوشهر با اعتبار بیش از ۴۳۳ میلیارد ریال طی هفته دولت خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۷۳ نفر را به صورت مستقیم و ۵۵۰ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می‌سازد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به بهره‌مندی دو هزار و ۳۳۴ خانوار از مزایای این طرح‌ها خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به احداث کانال‌های آبیاری عمومی، جاده بین مزارع، بسته‌بندی حبوبات و ادویه، سردخانه زیرصفر، پرورش اسب و احیا، مرمت و لایروبی قنات‌ها اشاره کرد.

منوچهری اضافه کرد: همچنین آبیاری تحت فشار، عمل آوری و فرآوری آبزیان، گلخانه، محوطه سازی بندرصیادی گناوه و لایروبی بندر صیادی لاور از دیگر طرح‌های افتتاحی است.

انتهای پیام/م

۲۱ طرح کشاورزی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.