معاون فرهنگی دانشگاه تهران آخرین جزئیات راه اندازی رادیو دانشجو در این دانشگاه را تشریح کرد.

آخرین وضعیت راه اندازی رادیو دانشجومجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص راه اندازی رادیو دانشجو در این دانشگاه،‌ گفت: در حالی که تقریبا همه مقدمات آماده راه‌اندازی رادیو دانشجو بود اما متأسفانه به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم و همچنین مسائل مالی بوجود آمده برای دولت و دانشگاه‌ها، بخشی از اعتبارات پیش‌بینی شده ابلاغ نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر امیدواریم  با برنامه ریزی‌های صورت گرفته منابع مالی تا پایان شهریور به دانشگاه تزریق شود تا بتوانیم رادیو دانشجو را برای سال تحصیلی جاری در دانشگاه تهران راه‌اندازی کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: ‌اگر منابع مالی لازم جهت راه‌اندازی نهایی رادیو دانشجو اختصاص پیدا نکند، شاید مجبور شویم از مجموعه‌های بیرونی دانشگاه تهران که  حامی این قبیل اقدامات هستند، کمک بگیریم.

سرسنگی اضافه کرد: دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان دانشگاه تهران می‌توانند در رادیو دانشجو فعالیت کنند. این پروژه محلی مناسب برای کار دانشجویان محسوب می‌شود و تقریبا فرا رشته‌ای است، چرا که دانشجویان تمامی رشته‌های هنری، علمی و علوم انسانی می‌توانند از ظرفیت رادیو دانشجو بهره‌مند شده و پروژه‌های خود را در آنجا اجرایی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران یادآور شد: رادیو دانشجو می‌تواند در رساندن صدای دانشجویان به مسئولین مؤثر باشد که برای اجرای این کار متأسفانه هم‌اکنون گرفتار مسائل مالی هستیم و امیدواریم تا مهرماه سال جاری مشکلات آن مرتفع شده و شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

انتهای پیام/

راه اندازی رادیو دانشجو به کجا رسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۲۱:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
رادیو برای دانشجوی لال یامدیحه گو اگر مسیولین به حرف بقیه گوش دادند به دانشجو هم گوش میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
شما را به خدا به مدیر کل امور آموزشی دانشگاه تهران بگید چرا سنوات برای دانشجوی کارشناسی ارشد تا نیمسال ششم قرار داده چرا اگر دفاع ارشد به نیمسال هفتم بکشه دانشجو محروم میشه و مدرک ارشد نمی گیره.
استاد راهنما جواب نمیده اطلاعات درست به دانشجو داده نمیشه فرصت نوشتن پایان نامه تموم میشه. قط یک نیمسال دیگه وقت میخوام شهریه رو بیشتر بگیرند ولی محروم نکنند.
آخرین اخبار