گوگل قصد دارد دستیار گوگل روی تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی را در هفت کشور بیشتر در دسترس قرار دهد.

گسترش دستیابی به دستیار گوگل روی تلویزیون‌های ThinQ ال‌جیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ال‌جی در سال 2018 تلویزیون‌های ThinQ دارای هوش مصنوعی خود را به دستیار گوگل مجهز کرده است و قرار است این سرویس را در تعداد بیشتری از بازارهای خود فعال کند. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از روز گذشته به این دستیار مجهز شده‌اند و در کشورهای کانادا، استرالیا و انگلستان در دسترس هستند و تا آخر سال 2018 مردم کره جنوبی، اسپانیا، فرانسه و آلمان هم به این دستیار دسترسی خواهند داشت.

تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی با دستیار گوگل برای اولین بار در آمریکا عرضه شدند. البته کمی پس از عرضه این تلویزیون‌ها در آمریکا، پشتیبانی از دستیار Alexa هم به این تلویزین‌ها اضافه شد. هوش مصنوعی ThinQ که روی سیستم عامل خود LG کار می‌کند، برای فرمان‌های خاص به تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالی که دستیار صوتی گوگل و Alexa می‌توانند به عنوان یک مرکز هوشمند خانگی استفاده شوند. اساسا، کاربران این دستیارها می‌توانند از تلویزیون خود همانگونه استفاده کنند که از Google Home استفاده می‌کنند؛ یعنی فقط با فرمان دادن از طریق میکروفونی که روی ریموت کنترل تلویزیون تعبیه می‌شود.

گفتنی است، ال‌جی قصد دارد در آینده، پشتیبانی از Alexa را به تلویزین‌های کشورهای استرالیا و کانادا اضافه کند اما تاریخ دقیقی را برای آن مشخص نکرده است.

گسترش دستیابی به دستیار گوگل روی تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی

انتهای پیام/

مجهز شدن تلویزیون‌های ال‌جی به دستیار گوگل

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار