۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیارد ریال در صدرا افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ همزمان با هفته دولت ۸ طرح عمرانی در شهر صدرا افتتاح و عملیات اجرایی سه قطعه زمین ورزشی در این شهر جدید آغاز می‌شود.

این ۸ طرح عمرانی شامل پروژه‌های روبنایی، زیربنایی و مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۸ میلیارد ریال در هفته دولت در شهر صدرا افتتاح و سه قطعه زمین ورزشی در سایت‌های مسکن مهر بناسازان رمضان و وزارت دفاع و اکو پارک شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

خلیل حاجی‌پور، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا در این خصوص گفت: مهم‌ترین پروژه قابل افتتاح شرکت عمران در شهر صدرا شاید ۵۷۶ واحد مسکن مهر بناسازان رمضان باشد که با افتتاح این تعداد واحد در واقع کل بخش شرقی این پروژه افتتاح شده و قسمت عمده‌ای از متقاضیان می‌توانند واحد خود را با کلیه خدمات آب، برق، گاز و فاضلاب تحویل گیرند.

وی افزود: همچنین مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه قوام‌الدین شیرازی در فاز ۲ شهر صدرا که در مدت زمان تنها ۴ ماه ساخته شده است نیز در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سایت این پروژه افتتاح می‌شود.

حاجی‌پور بیان کرد: از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت عمران در ایام هفته دولت یکی طرح و ساخت تصفیه‌خانه و پکیج پیش ساخته با حجم سه هزار مترمکعب در غرب شهر صدرا است که بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال هزینه در برداشته و دیگری اجرای خط انتقال فاضلاب در غرب شهر صدرا به طول بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال است که در راستای رفاه حال شهروندان این شهر جدید در اولویت کار شرکت عمران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران صدرا همچنین به افتتاح مسجد فاطمه الزهرا در سایت مسکن مهر مدیریت توسعه‌گر در زمینی به مساحت ۸۷۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال و همچنین ۶ باب مغازه با اعتبار ۷.۲ میلیارد ریال در سایت مسکن مهر سیمان فارس و خوزستان خبر داد و ادامه داد: مرکز اورژانس اجتماعی شهر صدرا نیز به مساحت ۱.۵ هکتار که از منابع دولتی و توسط اداره کل بهزیستی شهرستان شیراز و با کمک شرکت عمران صدرا ساخته شده در هفته دولت قابل افتتاح است.
انتهای پیام/ر

کلنگ‌زنی ۳ زمین چمن مصنوعی

برچسب ها: هفته دولت ، گاز ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار