مشارکت مردم استان زنجان در روز عید قربان امسال نسبت به آمار سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با عید قربان خیران زنجانی حدود ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال در قالب نذورات، گوشت قربانی و گوسفند زنده به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اهدا کردند.

صفری افزود: میزان مشارکت مردم زنجان درروز عید قربان امسال نسبت به آمار سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش داشته و دریافت کمک‌ها و نذورات همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد که سال گذشته نذورات قربانی جمع آوری شده در عید قربان یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال و در طول سال این میزان یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: شاخص‌ترین مشارکت مردم در عید قربان امسال، قربانگاه روستای کهلا از توابع شهرستان خدابنده بود که مردم نیکوکار و خیران این روستا با ۲۰ راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان منطقه انجام دادند.

صفری خاطر نشان کرد رسیدگی به حال نیازمندان ریشه در اعتقادات مردم دارد و طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و از این رو خیران با اعتماد و اطمینان کامل در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ع

نذورات میلیاردی زنجانی‌ها به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.