دعای عرفه امروز باحضور عاشقان اباعبدالله در بیش از 900 مسجد و 32 بقعه و امامزاده شاخص استان زنجان زمزمه می شود .

اجرای 25 برنامه در دهه امامت و ولایت در استان زنجان/ طنین دعای عرفه در اماکن مذهبی زنجان سید موسی موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ با بیان اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته بقاع شاخص استان میزبان جشن‌ها و برنامه‌های دهه ولایت است، گفت: مراسم ویژه دهه ولایت از عید قربان آغاز شده و تا  عید غدیر ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز مراسم دعای عرفه در بیش از 900 مسجد و 32 بقعه شاخص استان  برگزار خواهد شد تصریح کرد: زمزمه دعای عرفه ومداحی و روضه خوانی عاشقان اهل بیت (ع ) از برنامه های این مراسم است.

وی افزود:امام زاده سیدابراهیم (ع) زنجان ومسجد حسینیه اعظم زنجان هم به صورت ویژه میزبان مومنان زنجانی هستند .

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان زنجان ادامه داد:مراسم دعای عرفه در حسینیه اعظم زنجان ساعت 15:30 امروز به صورت زنده از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد.

حجت الاسلام  موسوی  همچنین با اشاره به اینکه 25 برنامه با مشارکت دستگاه های اجرای بهزیستی ،کمیته امداد و ستاد اقامه نماز استان  در این دهه برگزار می شود گفت:برنامه‌های دهه ولایت در دو بخش است که بخش اول گرامیداشت این دهه و ترویج این ایام است و بخش دوم برنامه‌های فرهنگ‌ساز و معنویت ساز است.

انتهای پیام/ن

برنامه های دهه ولایت در زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.