ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان با شکست نماینده نپال راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی شد.

////////ناهید کیانیبه گزارش به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت کرده است و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.  

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

ناهید کیانی آخرین نماینده تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در نخستین مبارزه خود  به مصاف حریفی از نپال رفت و با نتیجه 43 بر 4 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

او در راند اول 30 بر 2 حریف خود را شکست داد. کیانی در راند دوم 13 بر 2 از سد نماینده نپال عبور کرد و عدد امتیاز خود را به 43 رساند تا به دلیل اختلاف امتیاز بیش از 20 این دیدار در راند دوم به پایان رسید و کیانی به مرحله بعد صعود کرد.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی، زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی در تیم ملی بانوان و مهدی خدابخشی در تیم ملی مردان کشورمان در بخش کیورگی از کسب مدال باز ماندند.


بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است


انتهای پیام/

راهیابی کیانی به مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار