میرهاشم حسینی تکواندوکار کشورمان با شکست نماینده چین به مدال طلای بازی های آسیایی رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم حسینی در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا برابر حریفی از چین روی شیاپ چانگ رفت و ۱۷ بر ۱۱ به پیروزی رسید تا دومین مدال طلای تیم ملی تکواندو را بدست آورد و روی سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی جاکارتا ایستاد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مدال طلای آسیا بر گردن میرهاشم حسینی

میرهاشم حسینی پیش از این پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه خود  به مصاف حریفی از فیلیپین رفت و در راند اول توانست ۸ بر ۲ پیروز شود و در ادامه در راند دوم حسینی اختلاف امتیاز را به ۱۳ بر ۲ رساند. او در راند سوم با حرکات فوق العاده خود امتیاراتش به عدد ۲۴ رساند تا به دلیل اختلاف امتیاز ۲۰ با حریف زودتر از زمان قانونی بازی به پایان برسد.

حسینی با نتیجه ۲۴ بر ۲ نماینده فیلیپین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مدال طلای آسیا بر گردن میرهاشم حسینی

میرهاشم حسینی در دومین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساردار تویرو از ازبکستان رفت و توانست با نتیجه ۲۹ بر ۹ حریف خود را شکست دهد و علاوه بر راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را مسجل کند.

میرهاشم حسینی در مرحله نیمه نهایی به مصاف گانگ مین چو از کره جنوبی رفت و در پایان ۳ راند مبارزه توانست با نتیجه ۳۷ بر ۳۰ به پیروزی برسد.

حسینی در راند اول توانست امتیاز خود را به عدد ۱۳ برساند و این راند با نتیجه ۱۳ بر ۷ به پایان رسید. او در راند دوم امتیازش را به ۲۸ رساند تا این راند را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.

مدال طلای آسیا بر گردن میرهاشم حسینی

حریف کره‌ای او اگرچه در راند سوم توانست امتیازات زیادی را کسب کند، اما در نهایت ۳۷ بر ۳۰ نتیجه را واگذار کرد تا حسینی راهی فینال شود.
پیش از این مهدی خدابخشی دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی نتیجه را به حریف کره‌ای واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

مدال طلای آسیا بر گردن میرهاشم حسینی

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی،  زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی دیگر نمایندگان کشورمان در بخش کیورگی بانوان بودند که از کسب مدال باز ماندند.


بیشتر بخوانید: 

صعود حسینی به مرحله یک چهارم نهایی

راهیابی حسینی به مرحله نیمه نهایی


انتهای پیام/

میرهاشم حسینی بر سکوی قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار