مهدی خدابخشی با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از دور رقابت‌های بازی‌های آسیایی جاکارتا کنار رفت.

حذف زودهنگام خدابخشی از دور بازی‌های آسیاییبه گزارش به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت می‌کند و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.   

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

مهدی خدابخشی پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و در نهایت ۲۴ بر ۲۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

خدابخشی در راند اول ۹ بر ۵ از حریف کره‌ای خود عقب افتاد و در راند دوم این اختلاف امتیاز به ۱۷ بر ۱۰ رسید.

نماینده کشورمان در راند سوم با وجود مبارزاتی که انجام داد نتوانست اختلاف امتیاز ایجار شده را کاهش دهد تا در نهایت ۲۴ بر ۲۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کند و زودتر از انتظار‌ها از دور رقابت‌ها کنار برود.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی،  زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی دیگر نمایندگان کشورمان در بخش کیورگی بانوان بودند که از کسب مدال باز ماندند.


بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است


انتهای پیام/

شکست خدابخشی برابر حریف کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار