خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

ملی پوش تکواندو گفت: شبانه روز در اردو تمرین و تلاش می‌کنیم تا تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در جایگاه اصلی اش قرار گیرد.

خدابخشی: حق تکواندو ایران را در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌گیریممهدی خدابخشی ملی پوش تکواندو مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تمرینات خیلی سختی را بعد از مسابقات قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتیم و شبانه روز در اردو‌ها تمرین می کنیم و زحمت زیادی می کشیم تا تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸   در جایگاه اصلی اش قرار گیرد.

او ادامه داد: در این روز‌ها تلاش کردیم تا بعد از فراز و نشیبی که تکواندو در سال‌های اخیر پشت سر گذاشته بتوانیم نتیجه خوبی را در بازی های آسیایی جاکارتا رقم بزنیم.

خدابخشی شرایط تمرینی تیم را خوب توصیف کرد و گفت: در فاز تمرینات سرعتی هستیم و مرحله تمرینات پرفشار را پشت سر گذاشتیم و برای روز مسابقه آماده می‌شویم.

ملی پوش تکواندو درباره شناخت از حریفان حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: در طول سال رقابت‌های زیادی را پشت سر می‌گذاریم و با حریفان مان در مسابقات مختلفی مبارزه می‌کنیم که این باعث می‌شود شناخت کافی را از نحوه مبارزه آن‌ها داشته باشیم و البته حریفان هم نسبت به عملکرد ما شناخت لازم را دارند.

او تصریح کرد: به طور حتم اگر در روز بازی‌ها در شرایط ایده آل باشیم می‌توانیم بهترین نتیجه را بدست آوریم و با عملکرد فوق العاده با افتخار از مسابقات برگردیم.

خدابخشی درباره هدفش در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ گفت: هیچ ورزشکاری برای باخت وارد مسابقات نمی‌شود و به طور حتم همه تلاش می‌کنند که مدال طلا این بازی‌ها را بدست آورند و من هم از این موضوع مستثنی نیستم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم.

او عنوان کرد: برای رسیدن به سکوی قهرمانی بازی‌های آسیایی شبانه روز تمرین و تلاش کردم امیدوارم در روز بازی با کمک خدا و دعای خیر مردم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به هدفم برسم.

ملی پوش تکواندو کشورمان با مهم دانستن مسابقات گرندپری برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: در مرحله بعدی مسابقات گرندپری ۱۰۰ درصد حاضر می‌شوم چرا که از نظر امتیازی برای کسب سهمیه المپیک عقب هستم و باید تمام تلاشم را به کار بگیرم که با حضور در این رقابت‌ها امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را بدست آورم.


بیشتر بخوانید:

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم


انتهای پیام/

اظهارات خدابخشی درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار