فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در تماس با کیمیا علیزاده برای او آرزوی سلامتی و حضور مجدد در میادین ورزشی کرد.

دستور وزیر ورزش و جوانان برای حمایت کامل درمانی از کیمیا علیزادهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در تماسی تلفنی با کیمیا علیزاده برای وی آرزوی سلامتی و حضور مجدد در میادین ورزشی کرد و دستورات وزیر به فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون تکواندو برای حمایت کامل درمانی از این بانوی ورزشکار را به اطلاعش رساند.

محمدیان به کیمیا علیزاده گفت: سلطانی فر از حادثه پیش آمده برای شما بسیار ناراحت شد و از من خواست به هر شکل ممکن از قهرمان ارزنده ورزش کشور حمایت شود.

فریبا محمدیان همچنین عنوان کرد: ورزشکاران و جوانان این کشور سرمایه‌های ایران هستند؛ در وهله اول سلامتی آن‌ها مورد توجه وزارتخانه است و پس از آن حضور در میادین ورزشی و افتخارآفرینی از اهمیت برخوردار است.

او در ادامه به کیمیا علیزاده اطمینان داد که با جسارت و اعتماد به نفسی که در او سراغ دارد، می‌تواند در المپیک ۲۰۲۰ مجموعه افتخاراتش را تکمیل کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم ایران و مسئولان ورزش برای سلامتی و بهبود آسیب دیدگی فرزند ورزشکار خود دعا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

پرچمدار ایران، بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد

پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا کیست؟

فرهادی زاد: مسئولان در حال بررسی بحث پرچمدار کاروان ایران هستند

دوری یکساله علیزاده از تکواندو

سروی: پیگیر کار‌های درمانی کیمیا علیزاده هستیم


انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره کیمیا علیزاده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار