مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ از روز جمعه در "مسکو" روسیه آغاز می‌شود و یعقوبی، احمدی و مردانی به عنوان نخستین نمایندگان کشورمان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

جمعه، آغاز رقابت‌ هوگوپوشان کشورمان در مسابقات گرندپریبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری (G۴) در سال ۲۰۱۸ باحضور تکواندوکاران برتر جهان در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه -۱۹ مردادماه- به مدت ۳ روز در شهر "مسکو" روسیه برگزار می‌شود.

روز جمعه و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان و ۶۷- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

شنبه – ۲۰ مردادماه و در روز دوم پیکار‌های اوزان ۵۸- کیلوگرم گروه مردان و ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود و آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

روز یکشنبه – ۲۱ مردادماه نیز رقابت‌های اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۴۹- کیلوگرم گروه زنان برگزار می‌شود که احمد محمدی به عنوان آخرین نماینده ایران می‌باشد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: 

روسیه، میزبان دومین مرحله مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ 

نخستین تمرین تیم‌ملی تکواندو مردان در «مسکو»


انتهای پیام/

رقابت های گرندپری مسکو روز جمعه آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار