ملی پوش تکواندو گفت: سخت‌ترین مبارزه ام در فینال و مقابل تکواندوکار چینی بود و برای ثانیه به ثانیه آن برنامه داشتم تا مدال طلا را کسب کنم.

حسینی: سخت‌ترین مبارزه ام در فینال و مقابل تکواندوکار چینی بود/ برای این طلا زحمت کشیدمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم حسینی تکواندو کار کشورمان پس از کسب مدال طلای بازی های آسیایی بیان کرد:خدا را شکر که توانستم جواب همه زحماتم را بگیرم و شرمنده خانواده ام و مردم نشوم. خیلی روز‌های سختی را گذراندم و فشار زیادی را تحمل کردم اما هدفم کسب مدال طلا بود و برای من اینکه حریف از کدام کشور باشد فرقی نمی کرد .

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در مورد عملکرد حریفانش در این دوره بازی ها عنوان کرد: سخت‌ترین مبارزه ام در فینال و مقابل تکواندوکار چینی بود که پیش از این 2 بار برابر او شکست خورده بودم اما امروز با هدف پیروزی آمدم و به همین دلیل احساسی مبارزه نکردم و برای ثانیه به ثانیه مسابقه برنامه داشتم و توانستم تمام برنامه‌های کادر فنی را اجرا کنم و چون هدفم برد بود هر تکنیکی را که بلد بودم اجرا کردم.

میرهاشم حسینی در پایان گفت:در این روز عزیز خوشحالم که دل مردم را شاد کردم. مدال طلا گرفتن در بازی‌های آسیایی خیلی سخت است و سطح فنی رقابت‌ها بالاست به همین دلیل ممکن است خیلی از مدال آوران جهان و المپیک در این بازی‌ها ببازند اما خوشبختانه مزد زحماتم را گرفتم.


بیشتر بخوانید: 

صعود حسینی به مرحله یک چهارم نهایی

راهیابی حسینی به مرحله نیمه نهایی


انتهای پیام/

اظهارات حسینی درباره کسب مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار