میر هاشم حسینی با شکست نماینده ازبکستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را مسجل کرد.

راهیابی حسینی به مرحله نیمه نهاییبه گزارش به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم حسینی در دومین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ساردار تویرو از ازبکستان رفت و توانست با نتیجه ۲۹ بر ۹ حریف خود را شکست دهد و علاوه بر راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را مسجل کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

میرهاشم حسینی پیش از این پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه خود  به مصاف حریفی از فیلیپین رفت و در راند اول توانست 8 بر 2 پیروز شود و در ادامه در راند دوم حسینی اختلاف امتیاز را به 13 بر 2 رساند. او در راند سوم با حرکات فوق العاده خود امتیاراتش به عدد 24 رساند تا به دلیل اختلاف امتیاز 20 با حریف زودتر از زمان قانونی بازی به پایان برسد.

حسینی با نتیجه 24 بر 2 نماینده فیلیپین را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

پیش از این مهدی خدابخشی دیگر نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در روز‌های گذشته نیز کوروش بختیار و مرجان سلحشور در پومسه موفق به کسب مدال نقره شدند و فرزان عاشورزاده و سعید رجبی در کیورگی مدال برنز و طلا بازی‌ها را بدست آوردند.

الهه شیدایی، ملیکا میر حسینی، زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی دیگر نمایندگان کشورمان در بخش کیورگی بانوان بودند که از کسب مدال باز ماندند.


بیشتر بخوانید:

خدابخشی: تلاش می کنیم تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا در جایگاه اصلی اش قرار گیرد

برنامه تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تغییر کرد

عسگری: هیچ تیمی را در بازی‌های آسیایی دست کم نمی‌گیریم

حسینی: هدفمان قهرمانی تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است

برگزاری تمرین تیم ملی تکواندو مردان پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا+عکس

ملی‌پوشان تکواندو کشورمان فردا راهی جاکارتا می‌شوند


انتهای پیام/

صعود حسینی به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار