سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: تیم جهادی بسیج جامعه پزشکی شهید رهنمون به روستای جاشک اعزام شدند.

تیم جهادی بسیج جامعه پزشکی به روستای جاشک اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد آخوندی ظهر چهارشنبه در حاشیه اعزام تیم جهادی بسیج جامعه پزشکی به روستای جاشک اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون و با همکاری سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر تیم پزشکی و دندانپزشکی به منطقه روستایی جاشک اعزام شد.

وی افزود: این تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، کارشناس روان شناسی، دستیار دندانپزشک، بهیار، تکنسین دارویی و اکیپ سیار دندانپزشکی است که با حضور در روستای جاشک به مدت یک روز به روستائیان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

آخوندی با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی افزود: از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است که با برنامه ریزی انجام شده در طول سال اجرایی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت را از اهداف اصلی برنامه‌های پیش‌رو عنوان و تصریح کرد: ویزیت رایگان در مناطق محروم و مرزی از ابتکار‌های بسیج جامعه پزشکی بوده و در این طرح پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهند.

وی افزود: اجرای این برنامه‌ها تدبیر حسنه‌ای است که باعث افزایش امید در جامعه بویژه مردم محروم منطقه می‌شود.

آخوندی خاطرنشان کرد: در این برنامه که به مدت یک روز برگزار شد تعداد ۳۵ نفر از خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/م

اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان دیر اعزام شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.