مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: پنج هزار و ۱۱۷ نفر در قالب ۱۰۵گروه جهادی به روستا‌های استان بوشهر می‌روند تا زمینه آبادانی این مناطق را فراهم کنند.

آغاز ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجوییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ۱۰۵ گروه جهادی در روستا‌های بوشهر اظهار داشت: این گروه‌های جهادی شامل دانشجویان، طلاب، مهندسان و پزشکانی هستند که در کنار کار‌های عمرانی، در زمینه آموزشی، فرهنگی و پزشکی هم فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ گروه از پزشکان به مناطق محروم اعزام می‌شوند، افزود: پارسال متعهد شدیم که ۲۹۵ واحد مسکن با اعتبار بیش از ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مددجویان نهاد‌های حمایتی بسازیم که ۲۵۹ واحد آن تحویل داده شده و ۳۶ واحد باقی مانده نیز تا نیمه شهریور به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر ادامه داد: امسال هم ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی را آغاز کرده‌ایم.

وی گفت: پارسال ۴۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال تسهیلات کم بهره برای راه اندازی ۳۶۶ کارگاه در حوزه مواد غذایی و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت کردیم که امسال نیز رقم تسهیلات پرداختی به همین میزان خواهد بود.

عباسی‌فر تصریح کرد: در منطقه زلزله زده کرمانشاه نیز بسیج سازندگی اسکان اضطراری، موقت و دائم ۸ روستا با حدود ۳۰۰ خانوار را بر عهده داشت.

انتهای پیام/م

حضور ۱۰۵ گروه جهادی در روستا‌های بوشهر

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.