رییس اورژانس لرستان از ۵ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی در جاده ازنا - شازند خبرداد.

رفائی رییس اورژانس لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: طی تماس تلفنی با مرکزپیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان ازنا مبنی بر برخورد دودستگاه تریلی نفت کش ویک دستگاه خودروی سواری پژو درجاده ازنا شازند نرسیده به روستای مومن آباد درساعت ۱۷:۱۵ امروزیکشنبه  بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

۵ کشته ومصدوم در حادثه رانندگی در جاده ازنا - شازند+تصاویر

وی افزود: طی این حادثه متاسفانه دونفر از سرنشینان دردم فوت نموده و ۳ مصدوم دیگر این حادثه پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا منتقل شدند.

سرهنگ مرتضی چغلوند رییس پلیس راه لرستان در رابطه با علت این حادثه گفت :به دلیل تجاوز به چپ یک دستگاه خودرو آردی، این سواری با یک کامیون تصادف کرد که شدت برخورد موجب حادثه با کامیون دوم شد.

۵ کشته ومصدوم در حادثه رانندگی در جاده ازنا - شازند+تصاویر

وی  افزود: بر اثر این سانحه راننده خودرو سواری و یکی از رانندگان کامیون جان باختند.

سرهنگ چغلوند ضمن تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد: رانندگی در مسیر‌های ۲ بانده و با عرض کم باید با دقت و آرامش بیشتری صورت گیرد.

۵ کشته ومصدوم در حادثه رانندگی در جاده ازنا - شازند+تصاویر

ازنا - شازند حدود ۸۰ کیلومتر است که ۳۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی لرستان قرار دارد و سال گذشته ۱۲ نفر در این مسیر ۲ بانده بر اثر تصادف جان باخته اند.

ردیف ملی بهسازی این طرح امسال ابلاغ شده و مقرر شده چهار خطه ازنا - مومن آباد که یکی از نقاط حادثه خیز مسیر است تا پایان سال بهره برداری شود.

انتهای پیام/م

۵کشته ومصدوم در حادثه رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.