رییس اورژانس لرستان از ۷ کشته ومجروح در تصادف جاده خرم آباد -کوهدشت خبرداد.

رفائی  رییس اورژانس لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ طی تماس تلفنی با مرکزپیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان خرم آباد مبنی بر تصادف دو خودروی پراید وتریلی درشهرک باباعباس بلافاصله سه دستگاه آمبولانس پایگاه‌های تمدن ۵۶۶، پتروشیمی ۵۵۲ و ۵۳۷ اورژانس این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

۷ کشته ومجروح در تصادف جاده خرم آباد -کوهدشت

وی افزود: طی این حادثه متاسفانه راننده پراید فوت کرد و ۶ مصدوم دیگراین حادثه پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی از هلال احمر، آتش نشانی ، پلیس راهور و نیروی انتظامی و سازمان آرامستان‌ها در این عملیات همکاری داشتند.

رفائی گفت: تیم‌های اعزامی آتش نشانی پس از انجام اقدامات ایمنی لازم اقدام به مصدود سازی مسیر عبور خودرو‌ها به جهت جلوگیری از ایجاد حادثه نموده و تا رسیدن خودرو‌های پلیس راهور به جهت پاکسازی مایعات ریخته شده به وسیله‌ی ریختن خاک در سطح راه در محل حضور داشتند.

سرهنگ چغلوند رئیس پلیس راه لرستان در رابطه با این حادثه گفت: انحراف به چپ علت  به وجود آمدن این حادثه شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد در رانندگی عجله نکنند وفاصله طولی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در طول مسیرباهر ۲ ساعت رانندگی حداقل یک ربع در پارگینگ امن استراحت کنند و به هیچ عنوان استراحت را به دلیل اینکه به مقصد نزدیک هستند به تاخیر نیندازند.

انتهای پیام/م

 تصادف رانندگی در  محور خرم آباد -کوهدشت

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.