فرماندار پیرانشهر گفت: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۷ پروژه در شهرستان پیرانشهر آغاز می شود.

سید علی ترابی؛ فرماندار پیرانشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این شهرستان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بزرگراه ۳۷ کیلومتری تمرچین پیرانشهر نقده مهمترین طرح عمرانی است که با ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار پیرانشهر افزود: ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه در روستا‌های شین آباد و کهنه خانه و همچنین یک مدرسه ۱۲ کلاسه دیگر در طرح مسکن مهر، گازرسانی به ۸ رو ستا و دو طرح ارتباطی و مخابراتی ۶ طرح دیگری هستند که در هفته دولت اجرای آن ها شروع می‌شود.

ترابی در ادامه از افتتاح ۲۹ طرح عمرانی، فرهنگی، گردشگری، کشاورزی، آموزشی و ورزشی در هفته دولت در شهرستان پیرانشهر خبر داد و افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها در مجموع ۱۳۱ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: تمامی خدمات قبلی و فعلی در شهرستان نشان از همت جدی مسئولان و دولت مردان نظام دارد تا با ارائه بهترین خدمات به مردم شرایط مساعد و بهتری را برای ادامه معیشت آن‌ها فر اهم نمایند چرا که مردم ما ثابت کرده اند همواره همراه سیاست‌های نظام بوده و هستند.

انتهای پیام/م

بهره برداری از پروژه های عمرانی در هفته دولت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.