فرماندار خوی گفت: خبرنگاران رسالت مهمی در جامعه دارند و جامعه بدون خبرنگار قوام ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ فرماندار خوی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری این شهرستان برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار  گفت:خبرنگاری یک شغل نیست بلکه یک رسالت است و خبرنگاران نقش بسیار مهمی درتمام بخش‌های جامعه دارند که مهمترین نقش آن‌ها در حال حاضرفعالیت در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی است و جامعه بدون خبرنگار قوام ندارد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه هم اکنون دشمن در پی آن است که نظام اسلامی، جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نبیند گفت:دشمنان اسلام بدانند که نظام جمهوری اسلامی جشن ۴۰ سالگی را هم می‌بیند و۴۰۰ سالگی را هم خواهد دید، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از آرای مردم است.
فرماندار خوی بابیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان اسلام در طول  ۸ سال دفاع مقدس نتوانسته اند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند و مردم را درمقابل نظام ناامید کنند گفت: امروز استکبار جهانی جنگ اقتصادی  را به راه انداخته است  اما  با توجه به هوشمندی مردم ایران در همین زمینه هم نمی‌توانند به اهداف شومشان برسند و قطعا دراین زمینه هم شکست می‌خورند.
فرماندار خوی در ادامه سخنان خود به مهمترین پروژه‌های عمرانی بهداشتی درمانی این شهرستان که درهفته دولت افتتاح می‌شود اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی امام خمینی (ره) خوی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۹ درصد و بیمارستان تامین اجتماعی خوی با پیشرفت بیش از ۹۸درصد در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.
وی افزود:بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی آیت الله خویی نیز با بیش از  ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسد.
در پایان مراسم از خبرنگاران این شهرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
انتهای پیام/ح


برگزاری مراسم روز خبرنگار در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.