استاندار آذربایجان غربی گفت:این استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در مراسم روزخبرنگار که شامگاه چهارشنبه در محل خانه مطبوعات برگزار شد،با اشاره به اهمیت شغل خبرنگار در راستای توسعه کشور و استان گفت:خبرنگار با توجه به رسالت خطیرشان در راستای توسعه کشور و استان سهم بسزایی دارند بنابراین با انتشار خبر درست می توانند در کنار مسئولان برای آبادانی استان تلاش کنند.

وی ادامه داد:متاسفانه استان آذربایجان غربی با توجه به داشتن موقعیت استرتژیک خوب در چند شاخص توسعه دارای رتبه های پایینی تری است که در تلاش هستیم در چن سال آینده این شاخصه ها را ارتقا دهیم و شاهد شکوفایی استانمان باشیم.

 شهریاری با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی در مسیر توسعه قرار گرفته است،گفت:در هفته دولت چندین پروژه با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این استان کلنگ زنی خواهد شد

وی با اشاره به عملکرد خبرنگاران استانی گفت:جامعه رسانه ای استان در جایگاه مطلوب قرار گرفته است،اما متاسفانه برخی افراد انگشت شمار با انتشار خبرهای نادرست درصدد بر هم زدن اتحاد و انسجام استان هستند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمنان ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه بیان کرد:مطبوعات و رسانه‌های می‌توانند با شفاف سازی و نقد منصفانه در جهت ارتقای سلامت مادی و معنوی جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران افزود: یکی از مشکلات عمده اصحاب رسانه، مشکلات مربوط به بیمه آنان است که در اولین فرصت حل می شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم روزخبرنگار در خانه مطبوعات آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.