معاون فرماندار اشنویه گفت:همزمان با هفته دولت ۴۴ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛مام عزیزی معاون فرماندار اشنویه صبح امروز در جلسه برنامه ریزی و تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت با تشریح عملکرد خوب دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف علیرغم تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان گفت: در هفته دولت ۴۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که ۴طرح بهداشتی و درمانی،سه طرح عشایری،۶طرح هادی روستایی، ۶طرح توسعه برق رسانی. گازرسانی به روستا‌های شاهین اباد پوش اباد و پروانه، تامین اب شرب علیان، ۱۲ طرح کشاورزی و احداث مسکن مددجویان و چندین طرح دیگر را شامل می شود که در اجرای این طرح‌ها برای ۱۲۰ نفر شغل فراهم شده است.
 
وی برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت و تجلیل از کارکنان نمونه ادارات و نهاد‌های دولتی. غبارروبی و فاتحه خوانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران. افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی از دیگر برنامه‌های هفته دولت عنوان کرد.
 
در این جلسه سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه هم از تلاش و جانفشانی رزمندگان در انهدام گروهک تروریستی در مناطق مرزی اشنویه در چند روز گذشته قدردانی و گفت: امنیت لازمه توسعه است وبرای تحکیم امنیت با همه تلاش و همت علیه ایادی استکبار جهانی و دشمنان مقابله خواهد شد.
 
وی همچنین با تبریک هفته دولت بر همکاری و هماهنگی ادارات شهرستان جهت هرچه باشکوه تر برگزاری مراسمات این ایام تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م
 

جلسه برنامه ریزی و تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.