فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از کشف ۹۸ هزار و ۵۰۶ لیتر سوخت قاچاق و توزیع خارج از شبکه به پیمانکاران بخش خصوصی در پارس آباد مغان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و گزارش مردم از ارائه سوخت یارانه ای گازوییل به پیمانکاران بخش خصوصی توسط مسئول یک شرکت معتبر در پارس آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با بررسی های تخصصی و کارشناسی و تحقیقات میدانی صحت گزارش های دریافتی محرز و با تشکیل گروه تلفیقی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همراهی کارشناسان شرکت نفت به آدرس این شرکت اعزام و سوخت قاچاق و خارج از شبکه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری مسئول این شرکت به دلیل فعالیت مجرمانه و اخلال در نظم اقتصادی اضافه کرد: پلیس اردبیل مقتدرانه در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداشته و جرات تحرک را از نا امن کنندگان اقتصاد کشور سلب کرده است.

انتهای پیام/ح

کشف سوخت قاچاق در پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.